CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 14, 2009

when i grow up..

abah aku kuar g umah sepupu die ty pasal kemasukan kat asia pacific,ade sepupu aku nk jadi pilot..abah aku usha2 la sket pasal skolah swasta tu..abah aku bwk balik byk borang dan article sket pasal sekolah tu..abah aku ckp kalo nk jadi pilot kene pandai addmath ngan fizik..yuran die plak 250 ribu..skang ssh nk dpt pinjaman mara atau pt..kalo ade rezeki dpt pinjaman kalo xde dan sgt berminat kenela gne duit sndiri atau FAMA..hidup kat skolah tu cam askar,kalo laki kene potong rambut,maksud aku botak..pastu disiplin mmg kene jage..xleh nk komplen2..kalo anak org kaye yg sentiasa nk bergaya baek xyah..sbb abah aku ckp dah ramai anak org kaye kuar xtahan idOp kat sana..75ribu mse pendaftaran burn camtu je..[bg aku bli kete pn xpe]..pastu pasal addmath and fizik tu plak,ramai yg amek tusen dlu b4 daftar g masuk sane sbb die dah xaja basic2 dah..seme formula2 fizik yg berlambak2 tu xulang dah..die expect kita dah tau so truskan je..pastu % yg gagal stakat ni 10 % je..maknenye kalo 10 org ade sorang je gagal..hurm..kagum2..tp pluang pekerjaan stakat ni ssh sket,kalo dlu abes blaja trus dpt keje..haha..aku denga pun cam nk berak je..sshnye..duit pn kene ade..mmg berangan kalo aku nk jadi pilot..aku saje je try test mak aku,.."mok,kalo ore nk jadi pilot jgok buleh dop?"..mak aku.."heh! mano buleh..xsoh duk glenya laa"..ahahahaha...pastu siap tapak tangannya memukul lengan aku..xyah nk riso la mak..aku pn mmg xlayak..aku tau ape yg aku bleh buat dan xmampu buat..sbb tu aku stay je blaja kat uitm ni..lagipn aku ni kelam kabOot orgnye..bile dah kalot aku akan memalukan diri aku..tringat satu cite..kitorang kene wat banner utk dinner,mlm2 buta xmsk kolej lg duk kaler2 huruf abc,aku tertumpah cat dan aku dah kelam kabOot,aku sapu sket sampai jadi makin teruk,ble dah makin teruk aku lagila kelam kabOot,aku xtau pe nk buat,so aku kuar dari bilik tu g toilet cari air..[ape fungsi air tu aku pn xtau]..lame gak aku jadi gile sbb tertumpah sedikit cat kat banner tu..aku rase mereka2 yg xbrape nk kenal aku pn mesti ckp aku ni gle..so,aku mmg xsesuai nk jadi pilot..tp aku pn xtau ape yg aku nk jadik..skang ni plak fizik aku asyek B je..cam salah pilih kos plak..ehehe..ntah la belalang~

1 comments:

Farhani Mazlan

babe,try la tnya psl APFT ni kt ridhwan(ex meem) and shefix..xkn awk xknl dia kot ;p