CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 12, 2009

i'm back again..

-ini cerita tiada motif-
sampai umah kul 11.30 mlm,lps taruk sejumlah choc yg diborong kat labuan dlm peti aku gosok gg,basuh muka,amek air smayang pastu tdo..xmandi..ehee..esOknye!..bgn pagi..awal dr akak aku,bermula pemborongan keropok dan segala yg org kirim ngan akak aku kat kelantan-telekung,tudung,dan seyesly kopok mmg banyak..aku xtau nape membe aku xpenah kirim kat aku sedemikian..balik nk dkt maghrib,aku xde nk bli pape pn,saje menyibuk dan tumpang nk bakar kalori mkn nasik berlauk tghari tu konon..eh..ade2..aku beli buah laici..penat keja mak sbb aku xbwk duit sndiri..haha..nk balik plak pekene abc-ade kepingan roti..aku xpenah tau pn abc campo kepingan roti..esOknye lg..g kenduri-aku kene pegi jgak sbb akak aku ade so no excuse..esOknye lg..akak aku dh kene balik sane dah..die amek ritter sport ngan ferrero aku dlm peti..huh!..pastu siap pesan jgn amek choc die dlm peti tu sbb die wat g sane sparuh je..huh!..esoknye lg...aku selesema,xsangka ianya tanda2 demam..igtkn resdung cam bese..dan hari ini...makin teruk..aku demam..wahhh!~..dah lame xde nikmat ni..pastu aku jumpe cool skin gel tu..xpenah gune lg..1st time tuuu..lepas letak kat dahi aku gelak sorang2 cam jakun gle kot..wah!~sejuk!~..bgn tido xde perubahan pn...sbb aku xmkn ubat..xsuke telan pil,mkn ubat or wateve..abaikan je lame2 dah ar tu..dan aku sorang2 kat umah!mak aku g kat citarasa blaja msk, abah aku kuar g kenduri lg...dan

aku

sorang..

bosann

0 comments: