CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 23, 2009

mayb i'm toO old for this entry...ahaha

yeahh...test drive ngan my dear abah lps 2 taun dpt lesen,baru hari ini beliau membenarkanku menyentuh stereng kete kanchel kaler biru yg mcm terhakes kulitnye...[hav to mension here-aku test skali je tau terus pas xmcm...mcm...mwahaha...]...
disebabkan teeerrlalu lama aku xbwk kete n aku xbiasa ngn auto...[padahal 2 taun je n kalo try bwk manual pn ntah ape jadik ngan kete tu..=p]..mmg gle kalot mcm org bwk lesen L..ha-ha-ha!..aku xigt bp jam aku bwk kete tp pusing2 nk dkt 3 kali n aku tak tau aku kat mn..hanya mengikut arahan my dear abah..seepannjang perjalanan aku diam je...fokus2..dsbbkan terlalu fokus..kakiku lenguh control minyak..[kaki berat sangat xpasan plak jisimnye telah memberi tekanan pd pedal mintak smpai 80km/h..ahahahaha]..my dear abah plak xbenti2 bg nasihat dan mengajarku bwk kete dgn berhemah dan bijak...tapi...maapkan daku sbb aku terlalu fokus jadi...sbnarnye...emm...segala nasihat dan ajaran abahku die msk tlinga kanan pastu xmelekat lam pale otak..maap...maap...T.T..semestinya beliau tension kalo tau yg sbnrnye..=p...

peristiwa sedihnye...
aku langgar lari ketam yg ntah dr mn asalnya dan asbabnye die jalan2 kat atas jalan raya..maapkan daku ketam...doakan aku leh bwk kete dgn penuh berhemah dan mendapat keberkatan dari kedua ibu bapaku

p/s:bwk kete mmg penat!

0 comments: