CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 7, 2009

aku impikan nightmare

alaaa...alaa..2 ari xde nightmare!!!..nk mimpi lagi!!!..nk ade nightmare..[tp xnk la takot gle2..takat bunuh2 tu ke..]
1st dpt nightmare mmg takot..sampai aku bgn tdo dlm keadaan terkejut n berpeloh2..aku mimpi laki dlm cite sidney white tu tembak kat kepala aku..fuhh..darah kuar byk gle..mcm real..tp xtau lak nape lepas aku kene tembak tu aku sengih2..hampeh laki tu brani tembak aku dlm gebo..pengecut..lg aku mimpi aku jatuh dari belon udara..patah seme tulang..seme mcm real..
takotkan?..tapi aku suke sbb ble aku terbangun dah pukul 5.00-5.30 pagi..ade mase berdua-duan..*blushing*..Alhamdulillah..

tp...skang...dh bgn kul 6.30..xmimpi ape2..tdo lena..sleep like a baby..mengalahkan baby pn ade..alarm pn xgune!..[dgn muke confident n innocent salahkan alarm-picking my nose]

harap2 leh bgn awal lagi..slalu je ade masalah ketiduran..

0 comments: