CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 5, 2009

itu bukan aku punye...

salam

ok..dah separuh bulan puase..still find out the best way nk bgn pagiii..pagiii...b4 bulan puase,bgn paagiii-paagiii sgt senang..aku xtau kenape terbalik la plak jadiknye ble bulan puase susah gle nk bgn ppaaaagiii-paagiii...1st..aku mintak jasa baik akak aku,tlg kejutkan aku ppaaagiii-pagii dgn call aku byk2 kali..(same thing je kalo aku pasal alarm kn?nyusahkn org je)..n..cara itu xmenjadik..2nd thing,budi bicara membe aku..switching,tukar shift ngan rumate aku,die tdo lambat aku tdo awal n then tuka..die kejut aku lak t die nk tdo..at the first time,alhamdulillah berjaye..tp sgt menduka citakan pabila sampai ke satu tahap bilamana(ade ke perkataan ni?) aku tdo mati..bila dikejut,aku bgn,tgk hp,tutup alarm n tdo balik..bile ditanya esk pagi,aku xigt ape2 pn ttg kejadian semalamnye..haeehhh...penatnye!..lastly,aku xtdo..abeh cte..

ape2 pn..kita hanya mampu ikhtiar dan selebihnya kita bertawakal..kalo jadik,berjaya itu rezeki kita,itu kita punya,kalo xdpt,maknanye itu bukan kita punya..xde rezeki..
actually aku frust xdpt jwb test csc..sbb utama:aku xtau chapter 5 msk gak..aku just bace chapter 1 till 4 je..seme classmate aku tau chapter 5 masuk,aku sowang je yg xtau sbb mse tu aku balik umah 'sambut' merdeka ngan family,ade fwd msg pasal test csc kat aku,tp xdelivered sbb aku tukar nombor xgtau diorang..so,100% salah aku..sepatutnye bleh je jwb kalo aku concentrate time blaja..test physic plak..mendukacitakan jgak..aku dah check banyak banyak banyak kali..n yeap..betul dah ni..but ble dah kat bilik,check balik..aku tertekan kalkulator salah..soaln yg banyak2 markah..camtu je dah xde dah..not only just csc n physic,same thing happen to..to...ade la..hee

positively thinking...eventhough aku dah berusaha habis habisan mungkin ianya xcukup baik sbb itu bukan aku punya..maybe Allah nk bagi aku even better than this..aku ikhtiar je, n rest..just giv it to Him..sem ni rase cam agak teruk pencapaian aku..final nanti mesti kene bekerja keras!..seyes n semat!..gudluck!

0 comments: