CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 29, 2009

salam ramadhan

yeay2..finally aku leh puase kat umah..mkn masakan mak aku..dpt buke same2..sahur same2..rindu mak aku kejut bangun sahur..rindu g smayang terawih ngan family.. hehe..tapppiiiiii,banyak sgt kot keje nk wat..aku ade 2 test-xredi langsung..depends on minggu ni je input aku nk masuk,sbb sblom ni aku slalu main2 dlm kelas subject tersebut dan skang aku xtau pape..waaaaaaaa....agak neves,tapi aku kene wat 10 balang cookies lagi..yeahhh...akhirnye dpt jua aku tlg mak aku wat business..suke dgr ble org ckp mak aku pandai masak,suke dgr kek coklat mak aku sedap,cookies yg sgt sedap smpai addicted..ehehehe..so,minggu ni kene berhempas pulas..kerahan tenaga!..siang wat cookies ngan mak aku,malam stadi!xnak tdo langsung sbb nanti dlm bas nanti leh tdo sepuas2nye..so,..go!go!...said boleh!!!..we are the champion!?..em...semoga aku dpt jwb test dgn senang hati..semoga aku dpt markah tinggi,dah elok2 cukup mkn lebih sket pn xpe..hehehe..aminnnn....

0 comments: