CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 5, 2009

sayang mereka!~

ari ni buke puase ngan mak,abah,kuden n suha!~..suha xpuase tp join gak mkn nasik..sihin plak tdo,kalo die xtdo mesti mkn byk jgak..hehe..since 2 org tu ade kat umah,nk g semayang terawih kene gilir2,sbb nanti sape nk jage suha n sihin..abah ngan aku mesti pegi,so yg ade dlm jadual mak n kuden je la..hehehe...aku xtau nk layan suha n sihin sorang2..(to b honest aku jarang sgt mandikan diorang..hehehe)..mase kat meja makan tu mak aku saje2 tanye suha..nanti mlm nk g smayang terawih,suha nk suh sape temankn kat umah?..-ciksu!~-..ehehehehehehe..tp aku g smayang terawih gak sbb mak aku penat(dari pg td bekerja kat dapo sampai asar),kuden lak kene tdo awal sbb nanti nek train kul 3 pagi..so,aku g smayang terawih ngan abah aku jek,akak aku plak berimamkn mak aku..alhamdulillah,masih kuat wat 20 sbb kat uitm asyek wat 8 je..tp sayang lak skip tadarus..lps smayang terawih,layan sihin lak..sihin mmg suke menggigit!!bengkak sket tangan aku die gigit!cam kene gigit nyamuk..adakah aku terlalu comel utk sihin?..wahahahaha...

0 comments: