CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 27, 2008

the day b4..

salam..

esk dah kne gerak!!!abah aku nk g awl pagi lg..kul 7..sian abah aku,kene g anta aku lg,akak aku lg..penatnye jd bapa yg sgt sygkan anak2nye..ehehehe...ntah pape je..sgt xpuas hati hari ni..hari last...hajat dhati nk duk bwh ketiak mak je..mwahahaha..xde la..hajat dhati igt nk puaskan hati seme org..tp xdpt..byk lak hal baik buruk berlaku..dan aku pwasan..aku xbyk luangkan mase ngan abah aku..maapkan daku..T.T..xpe2..aku ade mse stengah hari ngan abah aku je..hanye kami berdua!~..aaww~..aduhh..ehehe..mak aku xg anta aku blk kampus..so aku ngan abah aku je la..ape2 pn make it 'abah's day special' esk!..

ad0iiaii,3 ari aku ngemas cam ade je yg xcukup..ahaha..kire2 cam 5 kali nek tangge t angkut barang2..ntah ape yg aku bwk aku pn xtau..haha..ni la yg lemah sgt kalo bkk sem..azam baru aku,aku nk jd organise..ahahaha...dlu n0ta2 aku beterabo..kalo membe nk pnjam nota kene ckp awl2,bg mse utk aku cari dlu..ehehe..0pss..0pss..tp bende len aku kemas je yeh..bab blaja je yg pr0blem sket..bio,fzk..seme camp0 dlm 1 fail....aduhh..segan lak gtau..

1 lg psl anak mak aku s0wang ni..mwahahaha..mekasih ats budi baek anda..aku ckp je MAYBE aku nk g umah die kalo membe yg juge rumate aku g kl kang,sbb aku takot duk sowang2..trus je si ank mak aku ni[hahahaha] planning nk bwk aku g jln,tgk wayang,men bowling la..mekasih sbb sudi menemani aku yg juga anak mak kam0o...[asal aku ni???]ehehehhe...

ape2 pn...berat ati aku nk g esk..sedey...cam xnk tdo je mlm ni..tp sian lak kat abah aku esk..dan rancangan aku nk wat abah's day special xjadi kang sbb kalo xtdo esk mesti ngantuk,nnt xde sape nk borak ngan abah aku lak..

ishhh...xnk pegi laaaaaa....ngan kawadnye lg...nk jerit2 bg command..nk termuntah aku...[baru aku pwasan,kalo aku neves aku jd cam nk muntah..erghhh]..

dan en.zainal...berpura2 lah kam0o tidak pernah mengenaliku sblom ini..segan lak nk g jumpe en zainal...wink2..ahahahaha...dah byk kali aku memalukan diri aku dpn die..dan sem ni jgak..peratus akan berlaku perkara yg same sgt tinggi...asal la aku slalu ade masalah registration ni..aduuhhh...mencabar minda je..em...yaAllah,permudahkanlah urusan hambamu ini...

lastly..mak abah!!!take care of urself!!!..luv u foreva!~

0 comments: