CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 1, 2008

finally...

salam..

finally..after being a blog reader for a long time,n after i found out that my sister hav create a blog...akhirnye aku pn wat la jgak..agak ketinggalan..[pe yg tertinggal??]..
neway...this is my first entry.actually blog kat fs dah byk aku mengepos just wanna hav a new things here..n maybe aku akan mengepos bende yg same..ohoho...[nothing much happen in my life]
dsbbkn first entry,aku nk mbebel sket...sket je...xbyk..nk mule dr sardin...sardin tu sbenanye hasl gabungan aku ngan abah aku..kalo nk gabung skali ngan mak aku wan sardin jadinye...xpn sasardin...[wan safinah + saidah + nordin]..nk jimatkn mse pengenalan aku ckp je aku sasardin!~
tapi membe2 aku xpggl aku sasardin atau sardin atau wan sardin,sbb diorg syg aku diorg pggl aku saidah yg maknenye terhormat...[xpn kebahagian kot...oh...]..mse kecik2 dlu ade jgak penggemar pokemon pggl aku psyduck..dsbbkan mse tu aku sgt pasif so aku biarkan je diriku psyduck..dah beso sket org pggl aku said..lg2..idah...@ida...plg pendek 'da' je...spesel sket pee..sejarahnye aku ske mkn cupcake..cuppy..n lastly..pee.pape pn name aku dlm ic nur saidah binti nordin...ble dah mati seksok nur saidah wan safinah..[ye kan?]..

kg aku kg kota,kb,klantan..kg yg byk pokok pisang..[ramai yg menggemari sira pisang mak aku]..dan abah aku plak penanam pokok dragon fruit..kami ade jgak pisang,cili,daun pandan,limau nipis,dan sbgnye..hasil tanaman mak aku..kami jugak ade pak guard @ abg guard..[erghh.yekk]..@ adik guard yg scr suke rela buat satu bulatan [halaqah kot] kat stp lorong stp mlm trutame bln pose..so kalo akak2 aku nk kawen dtg ler kat kg kami yg indah permai...ye? ye ?

0 comments: