CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 15, 2009

merisik...ehehe

salam..

hari ni mak,abah,makcik,pakcik aku g umah bakal tunang sepupu aku.(merisik eh?)..aku xtau nape aku plak yg excited nk suh mak abah aku pakai lawa2..mase abah aku g smayang jumaat,mak aku seboOk bukak almari carik baju mn nk pakai..lastly,aku bagi pinjam baju kurung aku..ahahah..aku baru nk berjimat,tanak wat baju kurung lg nanti raya,nk pakai yg lame je..(maksud aku baju yg mak aku buat utk aku g dinner)..eheh..xpe ar..lawa gak mak aku pakai baju aku tu..lgpn baju kurung tu mak aku mmg suke,g kedai kain kate kain tu best,lembut dan sejuk tbe2 mak aku beli,buatkan baju utk aku plak..hehe..so, now it's yOurs!~..pastu carik baju utk abah aku plak,matching ngan mak aku..huhue..
kawen..kawen..kawen...tringat plak akak aku...eh..x..x..ahaha..tringat kat cite ustazah hafizah pasal bab merisik dan lakonan kitorang.."konflik memilih pasangan yang sekufu"...ahah..watak aku..'edy'..DR yg gatal dan ngengadek..xsangka aku leh bwk watak tu dgn berjaye...ahahah..berlatih satu mlm je,sakit pewOt gelak..drp watak baik tukar jadi watak gatal...haddOii

0 comments: