CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 21, 2011

eee....gemok!

hohoho....i'm one of them...tapi takde la melampau..BMI still normal..tapi dulu memang obese..=P..dulu mase first year masuk uitm berat aku 1kg nak masuk 80kg...raya sure punye panas telinga aku dengar makcik2 mengata depan2...tapi special thanks to ayat makcik2 yang pedas tu,aku pun work out la...lari2...jogging2...diet2...sampai la ke tahap normal,aku da jarang lari2...hehehehe..tapi diet still on..tapi level biase2 je...bukan tak nak jadi slim tapi dah start malas...(terukkan..=P)..who doesn't want to have a good shape kan?semua perempuan nak sebab tu la ade slim word..jus mate5..macam2 lah sekarang...sampai Dr rozaimi tu kaye raye..kan Dr kan?..lagi 1 aku pun takut aku terrrpakai baju ketat2,sendat2,n mule la nak berfashionable telebeh..sekarang ni pun yang tak slim lagi ade jugak terrrpakai tapi takde lah obvious sangat cuma dulu i never thought of wearing something like that..perasaan nak cuba pakai tu mesti ade..so aku sangat2 bersyukur ade mak abah sebab they will guide me dan tegur aku dengan ayat2 pedas macam ayat macik2 time raye tu jugak...bukan nak cakap aku ni baik,tak penah pakai baju yang sendat2 semua tu...aku takut jugak aku duk tegur2 orang aku sendiri pakai kan..iman ni turun naik..tak seteguh para nabi2...ataupun imam2 ataupun ustazah2...sebab kalau tengok dalam iklan2 ubat2 kurus /slim tu pun yang before pakai tudung after rambut siap kaler..nauzubillah la kan...baju pun dah fit..tapi why eh?most of them macam tu...memang pemakaian tak menjamin hati kita baik ke tak tapi...tapi...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150201381219705&set=a.495855244704.261540.619244704&type=1&ref=nf#!/notes/muhammad-an-nas/13-alasan-tipikal-wanita-yang-enggan-menutup-aurat/201565386553947

lebih kurang la tu kaitan die....huhuhu...yang penting,amalkan pemakanan yang sihat untuk tubuh badan yang sihat!cun hot shape tu cite lain!...hehehehehe

0 comments: